Σόγια: Η πρωταγωνίστρια της νηστείας – Γιατί πρέπει να την εντάξετε στο διατροφολόγιό σας

0
14

Στις μέρες μας παρασκευάζονται από τη σόγια περισσότερα από 120 διαφορετικά προϊόντα. Αυτά μπορούν να καταναλωθούν από τον άνθρωπο, μεταξύ των οποίων τα υποκατάστατα κρέατος, το γάλα σόγιας, το γιαούρτι σόγιας, τόφου, το σογιέλαιο, η σόγιας κ.α.

Υπάρχουν πολλές δημοσιεύσεις οι οποίες προειδοποιούν για τις αρνητικές επιπτώσεις της μεταλλαγμένης σόγιας στην υγεία μας, ωστόσο μετά τον Απρίλιο του 2014 και τη νομοθεσία για τα μεταλλαγμένα τρόφιμα, τα προϊόντα σόγιας που βρίσκουμε στην αγορά και δεν έχουν ένδειξη γενετικής τροποποίησης, θεωρούνται ασφαλή.
Ευεργετικές επιδράσεις της σόγιας
Είναι υψηλής περιεκτικότητας σε υψηλής βιολογικής αξίας. Αποτελεί επομένως ένα πολύ καλό υποκατάστατο των ζωικών προϊόντων για χορτοφάγους και για περιόδους νηστείας.
Προστατεύει από ορισμένες μορφές καρκίνου
Σύμφωνα με πολλές μελέτες η τακτική κατανάλωση σόγιας μπορεί να προστατεύσει από τον του παχέως εντέρου και του προστάτη. Αυτό οφείλεται στις ισοφλαβόνες, οι οποίες αποτρέπουν την καρκινικών κυττάρων.
Προστατεύει από την
Ένα φλιτζάνι τόφου περιέχει 204 mg ασβεστίου. Πρόσφατες έρευνες έχουν δείξει ότι η σόγια έχει μειωμένη απέκκριση ασβεστίου (103 mg), σε αντίθεση με το (150 mg)
*Από την Ευαγγελία Τζιούρα, Διαιτολόγο – Διατροφολόγο, Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr

Ταυτότητα Διαφημιστείτε σε εμάς Όλες οι Ειδήσεις Συνδρομές

source